Kære Team Taasinge medlem

Hvis du ikke har bestilt nyt klubtøj kan du stoppe med at læse her.

Til nye medlemmer og andre, der gerne vil bestille klubtøj alligevel – fortvivl ikke – vi åbner snart et vindue i TeamShoppen igen.

Vi er nu klar med det nye klubtøj – ALE har modtaget tøjet fra Italien i den forgagne uge, og er nu ved at plukke og sortere vores ordre til Jer alle.
De har desværre haft lidt sygdom og kan først være klar med levering i den kommende uge.

Udlevering – det praktiske

Pga. af de gældende Covid-19 restriktioner bliver udleveringen af klubtøjet afviklet som “click & collect”.

Du bliver siddende i din bil og vi sørger for, at du får udleveret din bestilling.

Du må MEGET GERNE koordinere med andre TT-medlemmer, så du evt. medtager deres bestilling og aflevere til dem – naturligvis uden direkte kontakt hvis du ikke er i “boble” med vedkommende.

Vi behøver ikke at vide, hvilket af nedenstående tidspunkter du vil benytte dig af – eneste krav til dig er, at du kan huske hvilket navn du brugte da du bestilte tøjet .

Udleveringstidspunkter:

Lørdag d. 23/1-2021 fra kl. 12.00 – 15.00
Søndag d. 24/1-2021 fra kl. 15.00 – 18.00
Onsdag d. 27/1-2021 fra kl. 19.00 – 21.00

Er du forhindret alle ovennævnte dage bedes du aftale med en klubkammerat at han/hun tager din bestilling med.

Udleveringssted
Vædderen 24, 5700 Svendborg (hos Jesper Beese).

Er der ikke “gang i butikken” og kø på vejen når du ankommer ringer du bare på ved hoveddøren – det er ikke sikkert vi lige gider stå ude og fryse r….. af hele tiden .

Hvad skal du gøre når du har fået din bestilling udleveret?

Du bedes følge nedenstående straks efter du har fået udleveret din bestilling:

  • Find din bestillingskvittering fra TeamShoppen frem.
  • Åben poserne og tag alt tøjet ud med det samme,
  • Tjek at du har fået det korrekte antal.
  • Tjek at du har fået de korrekte størrelser.
  • Tjek om der er fejl på tøjet (syninger, lynlåse, tryk mv.)
  • Er der ikke fejl – på med tøjet og ud på landevejen, på hometraineren eller i skoven.
  • Er der der fejl i bestillingen (antal eller str. m.v.) – tjek din bestilling en ekstra gang i forhold til din kvittering.
  • Er der stadig fejl – anvend vedhæftede reklamationsseddel eller kopier oplysningerne over i en ny mail
  • Send mailen til ale@egedesoe.dk med cc til jesper.beese@gmail.com.
  • Vi har aftalt med Alé, at vi har fri fragt retur – du vil derfor modtage en returlabel hvis din reklamtion er berettiget.

Det er vigtigt at bestyrelsen er bekendt med alle reklamationer da vi skal bruge dette i vores opfølgende arbejde ift. ALE.

Husk at det ikke er en reklamation at tøjet strammer mere eller de forkerte steder ift. da du prøvede det hos Hardis tilbage oktober – konsulter din vægt og træningsindsats før du klager nogen steder .

Bestyrelsen håber at I alle bliver super tilfredse med tøjet, og at I alle vil vise tøjet frem på landeveje og i skoven med den respekt for f.eks. trafiksikkerhed og færdselsreglerne de pågældende steder.

De bedste “vi-bliver-dælme-for-lækre-i-vores-nye-klubtøj”- hilsner

På bestyrelsens vegne

Henrik Linaa og Jesper Beese